Naslovnica Savjetovanje Strateško razvojni procesi i management Krizni scenarij

Krizni scenarij

Krizni scenariji poput političkih kampanja, kriznih scenarija prodajnih centara ili konditorske industrije ne nalaze svoje mjesto pod opisom poslovnih slučajeva iz diskrecijskih datosti, no to nije razlog da ne opišemo specifičnosti našeg pristupa tom mediju. Izrada kriznih scenarija podrazumijeva na znanstvenim metodama vođenu projekciju predviđanja kroz specifičnost zadanog medija i njegovog okruženja. Kako su krizni scenariji dodatni modul pri izradama scenarija razvoja ili strategija njihovo kreiranje kao i prateći proces koji podrazumijeva ažuriranje je optimalan način vođenja istih. Za pojedine slučajeve kada se krizni scenariji sprovode ambulantno ili kroz krizno komuniciranje u reaktivnoj formi primjenjuju se druge metodologije zasnovane na alatima za brzo isporučivanje rezultata (sintegrativni i kibernetički modeli).

Primjer postavke sheme upravljanja krizom:


Krizni scenarij - shema