Naslovnica Savjetovanje

Čime i kako?

Zahvaljujući scenario planingu kao komunikacijskom alatu i procesnom modelu, tijekom godina rada napustili smo standardne modele strukturnih podjela kao i uveli nove modele, npr. brandinga.
Komunikacijski okvir je ključ pozicioniranja svih interesnih subjekata ili strana te prilagođavanje ukupnog komunikacijskog procesnog obrasca njihovim maksimalnim kapacitetima. 
Tematsko projektni okvir je zadan i prema njemu se određuje struktura i profil konzultanata koji sudjeluju u projektu.

Metodološki okvir:
Uporaba metodoloških alata uključuje scenario planning s ciljem stvaranja percepcije različitih budućih zbivanja (stanja) unutar kojih bi se mogle realizirati nečije odluke. Scenario planning omogućuje izradu scenarija (budućih, vjerojatnih ali i opstojnih stanja) koji olakšavaju prihvaćanje različitih opcija budućnosti koje bi se mogle dogoditi iz točke gledišta njih samih. Epistemološki principi kroz kibernetičke obrasce stalno nadgledaju tijek procesa neovisno o fazi u kojoj se nalazi. Sintegrativni oblici pomažu pri pronalasku rješenja, strateškim promišljanjem s izravnom komunikacijom svih ljudi uključenih u proces, što dovodi do boljeg i čvršćeg razrješavanja strateških pitanja aktivnim korištenjem različitih promišljanja. Exploracija metodološki alat najpozantiji kao akcelerator procesa odlučivanja. Primjenjuje se najčešće kao integralna metoda u procesu ali i u kombinaciji s drugim pristupima. Kvalitetan ishod za sobom povlači odgovornost onih koji su ga stvorili i onih koji će ga komunicirati za one koji će ga konzumirati. Art's je također korisnik i davatelj vanjskih usluga najnovijeg od procesno-komunikacijskih alata pod nazivom „Run Up“. Ukoliko ste korisnik naših usluga ili to namjeravate postati za detaljniji uvid u metodologije scenario planning-a i eksploracije kontaktom osigurajte termin sastanaka.

 

Što?

Produkcijski i marketinški procesi