Od strane Marachino Bara bili smo angažirani na njegovom preuređenju kao i uvođenju promjena kroz staff managment i migraciju u klubski segment.

Pri preuređenju tj davanju novog izgleda i funkcionalnosti Maraschina postojali su određeni konotativni gabariti koji su se trebali zadržati, a poglavito su se odnosili na zadržavanje njegovog mediteranskog mentaliteta i zadržavanju postojeće niše mlađih posjetitelja. Jednako tako trebalo je kreirati jasnu distinkciju između dnevnog i noćnog sadržaja i imidža. Ambijentalnost je trebala podržavati oba segmenta primjene. Podjela je nosila radno ime dnevnog fun&bussines&leasure i nočnog joy&show pristupa. Upravo dovođenje u suklađe te dvije kontrastne instance (koje su već bile dijelom naznačene u postojećem Maraschino imidžu) bio je temeljna okosnica za razvoj koncepta.

Vodili smo se sljedećom premisom: Nije nužno da „dnevni“ posjetitelj Maraschino bar-a konzumira i njegove večernje sadržaje, no u koliko to postignemo novim uređenjem i konceptom (čak i u minimalnom postotku), tada možemo govoriti da smo dobili „Maraschino ljude“. „Maraschino ljudi“ nisu svemirci, već mala podniša koja nam služi kao dokaz prijenosa vrijednosti (sustava karakterističnih osobina i vrednota Maraschino bar-a). Taj prijenos sigurnosti se zove povjerenje (u užem smislu) i brend (u širem smislu), i kuća mu je u našim glavama, tj. u percepciji ljudi, a kroz te iste ljude u daljnjem prijenosu i čvrsta je naznaka da postavljen i da se njime može upravljati.

Prikupljanjem svih potrebnih elemenata kroz razgovore i radionice provedene s upravom i djelatnicima Maraschino bara kreiran je koncept uređenja koji je kasnije i proveden u djelo. Tri etaže Maraschino bara dobile su jasne primarne artikulacije, srednja dnevnu, podrumska noćnu, gornja primijenjeno eventnu (prezentacije, privatne zabave, itd). Zajednički element svih triju bili su šankovi koje smo osmislili kao vertikalne prolaze kroz etaže. Šankovi su „izrađeni od čaša „postavljenih“ jedne na druge te se na taj način protežu od poda do stropa, strop u ovom slučaju nije zidni završetak prostorije već perforirana staklom premoštena forma, tako da posjetitelji gornje etaže stoje na tom istom staklu i imaju „uvid“ u donji šank, na isti način osmišljen je i podrumski šank no on nema „prolaz“ u gornju prostoriju jer se ortogonalni smještaj ne poklapa sa srednjom etažom, no vizalno prostorno šalju istu poruku. Kako bi još više naglasili postojanje više etaža u prostoru osmislili smo i za izvedbu angažirali akad. kipara Nikolu Vrljića takozvane „staklene sise“. Riječ je o visoko reljefnim staklenim suzama u obliku i boji predimenzionirane višnje koje odaju iluziju kao da prodiru iz zida i slijevajući se prema dolje. Svaka višnja je izrađena od nizozemskog stakla te sadrži dodatnu staklenu „košticu“ iza koje je smještena led žaruljica koja daje diskretnu prozirnost cijelog objekta snažno sugerirajući zrelu višnju. Suze su trebale biti fiksirane na stjenke zidova te omogućiti i dodatnu taktilnu senzaciju posjetiteljima. Također treba dodati da se probijanjem zidova gdje god je to bilo moguće i ugradnjom „koha“ sjedećih klupa bitno povećao broj sjedećih i separe mjesta bez gubitka ukupno funkcionalnog prostora lokala. „C“ profilom sjedećih ploha ujedno smo postigli visoku ergonomsku sigurnost inače po tom pitanju zahtjevnim „koha“ sjedećim elementima. Uz novouvedene elemente interijera (disco bubbles, zadržan je i osvježen velik broj postojećih koji su se uspješno uklopili u novu priču Maraschina).

Oblikovanje zidne grafike je na zahtjev uprave izvršio beogradski dizajner Predrag Mirković po našim art direktorskim uputama. Jedan od glavnih zahtjeva bio je povezati sve tri etaže organskim sustavom linearnih grafizama.

Tijekom preuređenja lokal je bio otvoren zbog korištenja terase, te smo unutarnje prostore radi lakšeg snalaženja gostiju i svojevrsne isprike zbog radova u tijeku dekorirali setom plakata auto ironičnog sadržaja („under Marschinochtion“).

Paralelno tijekom preuređenja lokala trajale su radionice s upravom i managmentom, čiji je zadatak bio standardizirati sve procese potrebne za provođenje novog imidža lokala kao i stvoriti prvi pravilnik ove vrste u Hrvatskoj po pitanju upravljanja osobljem i uslugama.

Da bi gore navedeno moglo biti provedeno trebalo je provesti niz edukacija i kalibrativnih procesa s managmentom, koji se temeljem toga osposobljava za samostalno iniciranje, generiranje i testiranje sustava pravila i obrazaca za puno pokrivanje svih segmenata upravljanja osobljem i uslugama.

Radni naziv „Maraschino Biblija“ u svom finalnom izdanju sadrži tri konstitutivna elementa koja čine zatvorenu, logičnu, koherentnu cjelinu alata i postupaka za upravljanje.

Maraschino Passport (de facto pravlinik) u kojemu je opisan najveći broj pravila, protokola, postupaka i savjeta koji novom ili starom djelatniku Maraschino bara daje koordinate sinhronog djelovanja u grupi kao i samostalno.

Sustav obrazaca koji se nalazi u službenim prostorijama i nije dostupan gostima lokala, služi kao dodatni korektiv i interpretator „Passportom“ pokrivenih kao i nepokrivenih polja.

Treći element najmanje opipljiv, no ništa manje važan služi za „pokrivanje rubnih područja“ kao i medijaciju i valorizaciju postupaka, a provode ga voditelji lokala koji su temeljem toga prošli posebnu edukaciju i savjetovanje kroz komunikacijski trening.